2014/07/09

AND I FELL IN LOVE WITH YOU…


Inspiraţie în versuri de Liliana Chisari pentru superba melodie creată de Adrian Beldiman  “And I fell in love with you” 


file28122
Mai ieri…
Mai ieri ştiam adevărul curat…
Ca visele
Cu lumea ta…
Mai ieri cu tine de mână, pluteam….
Simţeam…viaţa…
Trecut…
Frumos început…

Zburam…pluteam….eram „Unici”…
Mai ieri mă scufundam în timpul valurilor pline
De tine..de tot….
Mai ieri…
Mai ieri trăiam….
Avânt spulberat
De norii Grelelor-ncercări…
 Iubeam
Iertam
Strigam la ceruri…

Mai ieri…
Mai ieri…ştiam…adevărul curat…
Ca visele
Cu lumea ta…
Ca lumea noastră …
 Plângem …
Fericirea…
Iubeam la nebunie…
Mai ieri….
Închideam în suflet dragostea-mi
Pentru tine….

Şi m-am îndrăgostit de tine…
Ca niciodat’
Ca altădat’ ce nu va mai fi…
De parcă am fi oprit timpul
Şi strunele vieţii rupte de lume…
De parcă am fi singurii în uitarea pământului….
În lumea putredă de sentimente……

Te mai iubesc şi acum
Doar pe tine…..
Şi m-am îndrăgostit la nebunie
De numele-ţi…
Şi viaţa-ţi…ce nu-mi mai aprţine…

Te vreau înapoi!!!!!!!!!!!!!!!!
Te vreau
Te vreau….
Acel „mai ieri”…
Te vreau…

Mă ierţi…
Te stâng şi azi la piept…
Amintire…

Azi avem alt val…
Azi  fiecare are umbra sa…
Iubirea…
Si sufletul ne e singur
De dezamăgire…

Mai ieri…
Puteam să vin oricând m-ai fi chemat…..
Mai ieri…
Iubeam…
Şi am căzut în dragoste cu tine….
Te vreau…
Mă ierţi….

Mai ieri…
Mai ieri…ştiam…adevărul curat…
Ca visele
Cu lumea ta…
Nu mai e lumea noastră…

Mai ieri….
Iubeam.
Şi mai sunt îndrăgostită de  tine,
Azi…
Pentru oricând.
08.03.2013
d0c2a8a73d_86455172_o2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu