2017/04/11

Lansarea cărților "Femeia cu 7 pălării" & "Poezii vânate de fisc" de OTILIA ȚIGĂNAȘ

"A fost o zi de Florii extraordinar de frumoasă, cu oameni minunati, cu emoții pozitive, cu poezie bună, cu cantec, flori, aplauze, imbratisari si destainuri... 
   Scriitoarea, jurnalista, bloggerita, medicul de familie, poeta Otilia Țigănaș, la Cenaclul Grai Matern si-a dezgolit sufletelul și l-a pus cu grijă in palma clipei ce-am trait-o...
    Firavă ca un ghiocel, sinceră, caldă, prietenoasă, deschisă, adevarată, a depănat amintiri izvorate, parcă, dintr-o altă viată... 
    Atat de dulce... Atat de calda... Atat de aproape... Iar noi toti, însetati de Dor de neam si de Țară, de vorba aleasa si de oameni talentati, cu inaltime de suflet, - am ascultat cuminti, am recitat, am lacramat, am aplaudat, cantat, dansat... Astfel incat, dupa patru ore si mai bine, nimeni nu vroia sa plece, semn clar, ca purtam cu noi, acolo, in Casa Mare a sufletului nostru, un Dor de frati si de surori, pe care nici un pamant si nici o apa nu-l poate desparti si nici potoli...
Pe final de intalnire, s-a propus - una din sedintele din vara ale Cenaclului Grai Matern, sa se desfasoare la Hasmas, Arad... ". 
   Mă alătur și eu celor scrise mai sus de către mult stimata Doamnă Galina Codreanu, redactorul-coordonator Business Review - Compania Teleradio Moldova. 
   Cu adevărat a fost o sărbătoare de suflet, o întîlnire spirituală a unei familii mari de poeți, scriitori, actori, interpreți, compozitori, folcloriști... toți cu inima română și setoși de frumos și de Artă... 
    La eveniment au participat numeroase personalități din Basarabia, printre care cantautorii Vitalie Todirașcu și Valeriu Mocanu, Svetlana Vizitiu, Dan Verejanu, minunatele scriitoare Tatiana Afanas Creciun și Tatiana Scripa, iubitoarea de poezie și proză Valeria Saculțanu,  Dina Pripa - director Departament Știri la Vocea Basarabiei, Svetlana Spătaru, scriitorul Constantin Dragomir, Eugen Suruceanu, scriitorii Petru Hasnah și Valerian Ciobanu, folclorista Ana Pagur, marele actor Sandu Cupcea, extraordinar de talentata scriitoare și poetă Renata Verejanu - un om cu suflet mare, moderatoarea evenimentului  și bineînțeles oaspetele nostru din România (Arad), scriitoarea... Otilia Țigănaș, care a lansat 2 cărți minunate la acest cenaclu de zile mari și căreia, am avut ocazia de ai oferi un exemplar al albumului meu muzical Victoria Libertății... Felicitări draga noastră, Otilia... Mereu să fii victorioasă în tot ceea ce faci și creezi :)   O lansare cu adevărat de zile mari, aici la noi în Basarabia, în calitatea ta de poetă și scriitoare !!! 
      Fotografii de la evenimentul literar-muzical desfășurat la Biblioteca Transilvania din or. Chișinău (str. Mircea cel Bătrân), 10 aprilie 2017:  




























































   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu