2017/06/08

Despre cat de educate si accesibile sunt posturile noastre de radio...

 La sfarsitul saptamanii trecute (3 iunie, 2017) am hotarat sa scriu un mesaj, pe pagina oficiala de facebook, mai multor posturi de radio ce emit in Moldova. Sa le prezint noul meu single - "Proshiai...". Dar dupa cum veti vedea din fotografia de mai jos, cei ce administreaza aceste pagini de fb, nu au gasit de cuviinta nici macar sa scrie un "Buna ziua" sau un "Proshiai" ... 


    Iata asa au fost ei educati...
  Personal administrez si eu pagina de facebook a canalului Radio Moldova Muzical. Primesc si eu mesaje, inclusiv si de acest gen... Dar pentru toate aceste mesaje imi fac timp ca sa le citesc (mai devreme sau un pic mai tarziu, dar le citesc) si sa raspund la fiecare in parte. Fie ca e vorba de un mesaj de felicitare, de salut, de propuneri muzicale etc.
   Si pe langa faptul ca Radio Moldova Muzical raspunde la toate mesajele (fie online, fie ca e vorba de scrisori postale) acest post de radio promoveaza GRATIS piesele interpetilor nostri autohtoni, care au apelat si continua sa apeleze la acest post de radio.
   De promovare  nici nu mai vorbesc atunci cand e vorba de mai multe posturi de radio de la noi, dar macar sa iti raspunda la mesaje... Dar de unde in ei educatia de a comunica civilizat, nemaivorbind de accesibilitate...
  Iar pana una alta, va invit sa ascultati online aceasta piesa, nebagata in seama de unii, dar apreciata de multi altii :) Va multumesc pentru atentie !!!

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu